Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 9 View Live

Clik here to view.

22. országunk: Kambodzsa bemutatkozik! :)

Egy új országba megérkezni mindig izgalmas, mert rögvest a határ után újfajta emberekkel találkozhatunk, és ez egyben akár teljesen újfajta nyelvet, szokásokat, kultúrát, építészetet,...

Phnom Penh-ben, a SmallWorld vendégségében

Motorral buszt húzni? :) Ázsiában minden lehetséges, és mindent meg is csinálnak! Esik az eső, „kényszersziesztát” tartunk. Rég nem írtam naplót, ezért itt az ideje folytatni a kambodzsai...

Kambodzsa szörnyű történelme és csavargás Phnom Penh-ben

Pol Pot, aki a saját népét irtotta Nehéz ezt a bejegyzést elkezdenem, mert olyan témát kívánok érinteni, ami nem könnyű. Kambodzsa a közelmúltban részese volt a világ egyik legnagyobb népirtásának,...

Clik here to view.

Phnom Penh – Siem Reap – 1. rész – 100km pagodákon, esküvőkön és hol nem volt...

A szükségről Phnom Penhből kifelé menet nem a főúton, hanem egy attól nyugatra lévő alternatív útvonalon, a folyó mellett hajtottunk ki. Ezt az útvonalat Charlie javasolta, ő már többször járt a Phnom...

Phnom Penh – Siem Reap – 2. rész – 126km kilométernyi Khmer élmény

Pagoda helyett a rendőrségen éjszakázunk Az előző bejegyzés végén igazából nem ért véget a napunk, csak már nem akartam még ezt is beleírni, így is annyi sok témát érintettem. Szóval nem sokkal...

Phnom Penh – Siem Reap – 3. rész – Az érkezésünk és napjaink Siem Reap-ben

Feldönt egy tehén Stoung-ban, harmadik nap Siem Reap felé megint korán keltünk, még a szobában reggeliztünk és már hét előtt kint voltunk az úton. Álmos reggel volt ez, de aztán megálltunk egy...

Második-Harmadik nap az Angkor Wat-nál

Nem volt könnyű hajnalban kelnünk, de végül sikerült, és nem sokkal a tervezett idő után el is indultunk Siem Reap-ből az Angkorhoz. Míg hajtottunk, sok turistával teli riksa elhúzott mellettünk, és...

Siem Reap – Bangkok, 4 nap vágta

Siem Reap-től Thaiföld felé vettük az irányt, egyenesen vissza Bangkokba, hogy bezárjuk ezt a délkelet-ázsiai Lao-Viet-Kambó kört, és visszatérjünk oda, ahol már kétszer jártunk, Thaiföld óriási...

Clik here to view.

Zenék a világ körül (#1?)

Indonéz törzsi zene Ez az életvidám indonéz csodát egy Flores szigetén biciklizéssel eltöltött nap közepén, Bajawa-tól keletre, lent a sziget déli partjai mellett az ebédnél az étteremben kaptam egy...